30 decembrie 2013

Rochii de mireasa pentru 2014 - Propunerile La Sposa Barcelona - Part II

Incepusem aici sa va prezint cele patru colectii de rochii de mireasa La Sposa Barcelona pentru anul 2014. V-am prezentat-o pe prima dintre ele, asa ca a venit momentul s-o supunem atentiei si pe a doua: Glamour Collection! Dupa denumire va puteti da seama ca este vorba de rochii spectaculoase, elegante, cu adevarat pretioase. Dantela si materialele fine au dus la nasterea unei colectii de rochii de mireasa aparte, potrivita pentru femeile ce vor sa straluceasca in ziua nuntii, sa fie dive!
Mai jos aveti cateva modele din aceasta colectie!
Rochie de mireasa Ilana
Rochie de mireasa Igonne
Rochie de mireasa Ilaurita
Rochie de mireasa Igarza
Rochie de mireasa Ifield
Rochie de mireasa Ihrin
Rochie de mireasa Fanal.
P.S. In Romania am vazut ca rochiile La Sposa Barcelona se gasesc in magazinele Bien Savvy (pana in acest moment nu aveam pe site disponibile colectiile pentru 2014) si in magazinele Vera Sposa (ei le au deja). Preturile sunt la cerere (oricum, sa va asteptati la cateva mii de euro) si trebuie sa va faceti o programare inainte, daca doriti sa mergeti sa le vedeti sau sa le probati. Este posibil sa sa mai gaseasca si in alte locatii, dar eu nu le stiu. Daca le stiti voi, spuneti-le in sectiunea de comentarii!
Cu aceasta postare inchei activitatea blogului pentru acest an! Din ianuarie vor urma noi postari si noi surprize, pentru ca povestea "Nunta cu stil" merge mai departe, catre infinit! Va doresc un an nou senzational, asa cum imi doresc sa fie si pentru mine! Sa ne citim cu bine si in 2014! La multi, multi ani fericiti!

3 comentarii:

  1. Ce interesanta e ultima rochie, nu cred ca am mai vazut asa ceva!

    La multi ani, draga mea, iti doresc din suflet un an nou minunat! Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti si tot ceea ce ti-ai propus! Te pup si te imbratisez!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo, aceea este si preferata mea! E simpla si foarte eleganta! La multi ani si tie, sa ai putere sa transformi 2014 intr-un an fabulos! Asa am stabilit, da?! Pupici!

      Ștergere
  2. You are invited to take part in my International giveaway sponsored by Dressale.
    Enter Here!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...