24 ianuarie 2014

Nunta perfecta si internetul

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu recunosc ca sunt dependenta de internet! Da, chiar sunt! Nu reusesc sa stau departe de el mai mult de o zi, doua si atunci ma tot gandesc cate chestii interesante as fi citit, daca as fi navigat putin pe net. De fiecare data cand am nevoie de o informatie, stiu sigur c-am sa gasesc detalii pe internet. Voua nu vi se intampla la fel?! 
Campania celor de la BlogAwards m-a facut sa scriu aceasta postare si sa va spun cum puteti sa va usurati sarcina de a organiza o nunta perfecta, cum puteti cauta surse de inspiratie fara ca totul sa devina stresant si obositor. Apropo de BlogAwards, trebuie sa va sfatuiesc (pana nu uit ... deh, asa se intampla de la o varsta :) ) sa accesati noul lor site, sa va faceti cont si sa participati la campaniile desfasurate acolo. Toate sunt foarte interesante, au subiecte variate, care ne pun putin imaginatia la incercare, iar premiile sunt incredibil de tentante! Sa nu va faceti griji ca nu v-ati putea descurca in procesul de inregistrare pe site, pentru ca nu-i nimic complicat! Site-ul este in limba romana, toate categoriile sunt usor de accesat, n-aveti ce sa nu intelegeti.
Revenind la subiectul postarii, vreau sa va marturisesc ca atunci cand a trebuit sa ne organizam nunta, internetul a fost, practic, mana noastra dreapta. :D Stiam exact cum imi doream sa arate totul, dar habar nu aveam unde puteam gasi toate materialele necesare. Asa c-am rascolit internetul saptamani intregi si-am reusit sa gasesc toate decoratiunile de care aveam nevoie, modelul de rochie dorit (care n-a iesit asa cum ma asteptam, dar asta e altceva :D ), firma potrivita pentru imbinarea si punerea in practica a tuturor ideilor mele, invitatiile dorite, etc. Nici nu stiti cat timp am mai stat atunci in fata calculatorului si cu ce dureri de spate m-am ales! Si cate nopti nedormite, cat stres! Miresele in devenire stiu despre ce vorbesc. Dar a meritat! Acum tot stau si ma gandesc c-ar fi trebuit sa-mi cumpar o tableta atunci. Mi-ar fi fost mult mai usor sa caut tot ce aveam nevoie, o puteam lua cu mine peste tot, era mult mai comod si mai practic. Pe site-ul Allview am vazut multe modele, la preturi incredibil de accesibile. Cea care mi-a atras atentia cel mai mult este Allview Viva i8
Are o autonomie mare, design simplu (dar, in acelasi timp, modern), memorie suficient de mare pentru nevoile mele. Ce pot sa-mi doresc mai mult?! Desigur, eu n-o mai pot utiliza acum pentru a ma uita la rochii si buchete de mireasa, bijuterii, pantofi sau mai stiu eu ce, dar m-ar ajuta mult in pregatirea postarilor pentru blog. Si va recomand aceasta tableta si voua! Fie ca urmeaza sa va casatoriti si petreceti si voi mult timp in fata calculatorului pentru a gasi inspiratie pentru nunta perfecta, fie ca pur si simplu va doriti o tableta, Alview Viva i8 e perfecta pentru oricine! Daca nu va atrage aceasta, gasiti multe alte modele pe site. Gama e foarte variata, aveti de unde alege!
Acum as vrea sa stiu cum va pregatiti voi nunta, daca folositi sau nu internetul pentru a comanda diverse accesorii pentru nunta. De asemenea, m-ar ajuta foarte mult daca mi-ati oferi un sfat legat de produsele Allview. Voi aveti ceva de la ei, cum functioneaza, ce impresie generala v-au lasat?

***Articol scris pentru BlogAwards

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...