24 februarie 2014

Rochii de mireasa pentru 2014 - Propunerile Maya Fashion I

Astazi vreau sa va prezint un brand de rochii de mireasa din zona mea (Oltenia), de care sunt foarte mandra! Dupa ce veti vedea si voi poze cu creatiile lor, veti intelege de ce le apreciez si-mi plac atat de mult! Este vorba despre Maya Fashion.
Ma gandisem sa va fac eu o scurta prezentare a acestui producator de rochii de mireasa si rochii de ocazie, sa va spun cat de elegante si de rafinate sunt creatiile lor, sa va mentionez ca folosesc materiale de calitate si croiala arata exceptional, dar prezentarea pe care si-o fac singuri pe propriul site e mult mai buna si mai cuprinzatoare decat tot ce vreau eu sa spun:
"Desi a inceput ca o idee indrazneata a unei echipe tinere si entuziaste, Maya Fashion a ajuns un atelier de creatie vestimentara, adresandu-se in special mireselor de inalta clasa, condus de designerul vestimentar Mariana Florea. Experienta de peste 20 de ani isi pune amprenta pe tot ceea ce poarta marca Maya Fashion, care nu creaza un stil, ci confort, naturalete, buna dispozitie, relaxare si o prezenta notabila oriunde ai merge. Toate la un loc înseamna spiritul Maya Fashion. 
Rochiile de mireasa si cele de ocazie, special create de designerul Mariana Florea, sunt gandite sa ofere comoditate, dar si sentimentul de siguranta, pe care doar creatiile de bun-gust si calitate ti-l pot oferi. Calitatea Maya Fashion este rezultatul armoniei dintre linie (croiala), material si, nu în ultimul rand, executie. Tiparele sunt astfel concepute încat tinuta sa ofere confort la purtare - incredere in sine - design cu impact asupra privitorului."
Pentru 2014, Maya Fashion propune doua colectii superbe de rochii de mireasa: Exclusive 2014 si Unique 2014.
Astazi am sa v-o prezint pe prima dintre ele, ce cuprinde modele variate, diafane si foarte feminine, ce impresioneaza prin detaliile pretioase! "Broderiile fine imbraca orice femeie intr-o mireasa superba, facand-o sa radieze in cea mai importanta zi din viata ei" (extras din prezentarea de pe site-ul Maya Fashion).
Asadar, sa purcedem la admirat rochii de mireasa!

Nu-i asa ca arata divin aceste rochii?! Sunt curioasa sa aflu care va place voua cel mai mult! Intreaga colectie Exclusive 2014 o gasiti aici. Pentru detalii despre preturi, timp de executie sau orice altceva, trebuie sa va adresati magazinului, la sectiunea de Contact de pe site-ul lor. Din exeperienta, va spun ca raspund foarte repede si foarte prompt.
Magazine Maya Fashion sunt doua si ambele se gasesc in Craiova (pentru cunoscatorii zonei, unul este pe Lipscani si unul vis-a-vis de magazinul Mercur), insa au colaboratori si in Alba Iulia, in Arad, Cluj Napoca, Ramnicu Valcea si Sibiu (gasiti adresele exacte ale magazinelor cu care colaboreaza aici). In Bucuresti nu stiu sa se comercializeze undeva rochiile lor, insa au participat mereu la targurile de nunti, asa ca le-ati putut vedea si proba acolo (daca ati participat la aceste evenimente). Acum, astept pareri! Ati avut ocazia sa vedeti rochiile lor, le-ati probat, le-ati cumparat, le-ati cumpara, va plac?!

7 comentarii:

  1. Superbe rochii! Preferata mea e a 6-a, dar imi plac toate foarte mult. Am auzit de aceste rochii dar nu le-am vazut pe viu niciodata. Pe a 6-a clar as purta-o la nunta mea! As vrea sa se gaseasca si in Bucuresti.
    Anca Fuica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, toate sunt frumoase. Mie imi plac cele cu maneca din dantela, am eu asa o fixatie pentru genul acesta de rochii. :)) Poate, la un moment dat, se vor extinde si in Bucuresti. Creatiile lor sunt foarte cautate si apreciate si ma gandesc ca vor patrunde si pe piata de aici.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase rochiile, pentru toate gusturile. Mie imi place a doua cel mai mult, si ultima mi-ar placea daca nu ar fi asa de transparenta pe abdomen.
    Foarte frumoase propuneri oricum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alegerile tale seamana! :D Da, sunt foarte frumoase si diafane! Pup, Simo!

      Ștergere
  3. Superbe si elegante! Prima imi place mult.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...