23 aprilie 2014

Bijuteriile potrivite pentru o seara de primavara

Desi m-am nascut intr-o zi de vara si ma gandesc c-ar fi fost normal ca acest anotimp sa fie preferatul meu, trebuie sa marturisesc ca iubesc primavara mult mai mult! Toate schimbarile din natura ma fascineaza, imi aduc liniste si fericire pura. Iubesc soarele si lumina pe care o filtreaza prin perdeaua mea in fiecare dimineata, iubesc caldura placuta de afara si adierea blanda a vantului! Florile de primavara sunt preferatele mele si-mi umplu plamanii cat de des pot cu aroma de margaritar, liliac si zambile. Verdele crud, ce imbraca tot decorul, imi da o energie teribila, iar cerul, cu albastrul lui hipnotizant, ma face sa realizez ca perfectiunea exista si e la indemana tuturor. Da, iubesc primavara cu toata fiinta mea! Iar noptile sunt atat de frumoase! Poate multi prefera noptile de vara, dar eu, din nou, am alte preferinte. Vara, atmosfera mi se pare sufocanta. Plus ca toate locurile sunt pline de oameni, fiind greu sa ai parte de intimitate in mijlocul naturii. De aceea prefer noptile de primavara, cu plimbari lungi si linistite, cu stele multe si vant ce mi se joaca prin par!
Obisnuiesc sa-mi iau sotul de mana la lasarea serii si sa ne pierdem pe aleile parcului, ori sa lenevim pe vreo banca retrasa, povestind despre o mie de lucruri si visand cu ochii deschisi. Pentru astfel de momente, aleg mereu o tinuta confortabila si foarte feminina, formata, de cele mai multe ori, dintr-o rochie maxi, o jacheta de jeans si balerini. Unui singur aspect acord mai multa importanta: bijuteriilor pe care le port. Chiar daca merg la plimbare, chiar daca sunt doar eu si el, port mereu bijuterii. Mi se pare ca aduc un plus de farmec, feminitate si senzualitate oricarei tinute, asa ca nu renunt niciodata la ele. De obicei, aleg bijuteriile din argint. Consider ca se potrivesc mai bine cu nuanta pielii mele si ca sunt mai usor de purtat decat aurul (care mi se pare mai pretentios si mai sobru). Sotul meu obisnuieste sa-mi cumpere bijuterii din argint foarte des, tocmai pentru ca stie cat de mult le iubesc. Alege mereu site-ul Regal Gold, pentru ca aici au bijuterii deosebite, unice din punct de vedere al design-ului, la un raport calitate/pret excelent. Realizate din argint 925, combinat cu elemente din aur, perle de cultura si pietre semipretioase, bijuteriile Regal Gold sunt fabricate manual, in Israel, fiecare dintre ele purtand amprenta de rafinament si talent a artizanului ce-a creat-o.
Design-ul, asa cum spuneam si mai sus, este unic si reprezinta o imbinare intre clasic si modern. Astfel, aceste bijuterii pot fi purtate oricand, de oricine, incadrandu-se mereu in tendinte si reusind sa scoata din anonimat orice tinuta!
Pentru o seara de primavara in compania iubitului meu, aleg mereu sa port un colier de argint primit de la el, care imi place foarte mult si care are o semnificatie aparte. Mi-a spus ca pandantul este cheia de la inima lui si doar eu am acces acolo, asa ca-i lesne de inteles de ce il port cu drag! :)
O alta bijuterie iubita este si acest inel din argint, primit, evident, tot de la el! Ador fluturii si detin numeroase accesorii cu fluturi, iar de fiecare data cand le port, mi se pare ca imprumut putin din gratia si eleganta lor.
Am multe bijuterii de pe site-ul Regal Gold, dar acestea doua imi sunt cele mai dragi!
Vreau sa mai adaug faptul ca toate sunt lucrate exceptional, eu fiind uimita de atentia pentru detalii pe care am observat-o la fiecare bijuterie. Va recomand sa vizitati si voi acest site si sa va alegeti ceva frumos de acolo! Nu veti regreta nicio clipa alegerea facuta!

***Articol scris pentru Blog Spring Orkestra 2014,  Campania Regal Gold: Primavara, bijuteria din calendar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...