23 mai 2014

Secretul tenului fericit?! Apidermin Lejer!

De câţiva ani am început să pun mare preţ pe produsele de îngrijire, în detrimentul produselor de machiaj. Asta pentru că mi se pare mai important să am o piele frumoasă, sănătoasă, radiantă, decât una ternă, pe care să vreau să o ascund sub farduri.
http://magazin.complex-apicol.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=59&Itemid=53&TreeId=29
N-aş putea spune că am o piele pretenţioasă sau că m-am confruntat cu mari probleme ale acestia. Singurul aspect ce mă nemulţumeşte este faptul că tenul meu este mixt şi sebumul apare foarte repede în zona T.
De aceea, trebuie să folosesc produse de îngrijire lejere, care să-l cureţe blând şi să-l hidrateze în profunzime, fără a spori secreţia de sebum.
Şi cred că am găsit produsele perfecte pentru a avea un ten fericit, plin de sănătate: Gama Apidermin Lejer! Formată din lapte demachiant lejer, loţiune tonică hidratantă, cremă lejeră hidratantă de zi şi cremă lejeră regenerantă de noapte, noua gama Apidermin Lejer este perfectă pentru persoanele cu un ten mixt sau gras (şi chiar şi pentru cele cu tenul normal), ce îşi doresc un ritual complet, natural, de îngrijire a tenului.

Lăptişorul de matcă, prezent în toate cele patru produse, are proprietăţi uimitoare de hidratare şi vindecare, acţionând în interiorul pielii, cu efecte vizibile la exterior. 

Dacă vă doriţi să participaţi la campania de testare a acestor produse, trimiteţi un mail la adresa marketing@complex-apicol.ro, iar ei vă vor trimite toate detaliile.

Eu abia aştept să încerc gama Apidermin Lejer! Folosesc deja multe dintre produsele Complexului Apicol Veceslav Harnaj şi sunt foarte mulţumită de ele!

Voi cum aţi descrie un ten fericit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...