29 octombrie 2014

Noutățile Oriflame pentru luna noiembrie

Luna noiembrie, deși se anunță mohorâtă, știu sigur că-mi va fi înfrumusețată de noile surprize de la Oriflame, care mă vor ajuta să mă simt mai frumoasă și mai rasfățată. Dintre acestea, Apa de parfum Possess, inspirată de legenda Cleopatrei, îmi face inima să-mi bată cel mai tare! Doar știți obsesia mea pentru parfumuri! :) 


"Atemporală, de o seducţie plină de magnetism, apa de parfum Possess captează senzualitatea provocatoare a Cleopatrei, ale cărei farmece i l-au adus pe Marc Antoniu la picioarele ei. Împletit cu note irezistibile de ylang ylang, acest parfum sexy şi efervescent nu poate trece neobsevat, întrucât surprinde vraja hipnotică a atracţiei." Ei, cum sună descrierea, nu vă face și pe voi să visați la această aroma?! Până și sticluța îmi place enorm de mult!



De data aceasta nici domnii nu au fost uitați, Oriflame lansând Apa de toaletă Giordani Man Notte, varianta de seara a îndrăgitului Giordani Man, mult mai rafinată și mai sofisticată, perfectă pentru domnii adevărați.

 
Pentru femeile active, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, Oriflame lansează noua gamă premium de îngrijire a pielii - True Perfection - ce promite să uniformizeze pielea și să îi redea strălucirea.
 
Aveți un stil de viață activ și agitat? Sunt zile în care tenul vostru are un aspect obosit și tern? 
Pielea capătă un aspect obosit și își pierde strălucirea din cauza stresului, lipsei de somn, dietei dezechilibrate și poluării. Toți acești factori duc la acumularea de impurități la nivel celular, astfel rezultând o piele cu aspect tern și obosit, cu nuanță și textură neuniforme.

Oriflame a descoperit un extract puternic din incredibilul arbore de mătase persan, care poate neutraliza cu adevărat aceste impurități la nivel celular, pentru a conferi pielii mai multă strălucire, o nuanță uniformă și o textură fină precum mătasea.

Utilizand acest puternic ingredient, Oriflame a dezvoltat True Perfection, o gamă premium de îngrijire a pielii, destinată femeilor tinere și active, care își doresc un ten perfect, fără compromisuri.

Însă noutățile nu se opresc aici, broșura Oriflame pentru luna noiembrie fiind plină de ispite, una mai ademenitoare ca alta. Ca sa le descoperiți pe toate, eu zic să nu ratați noua campanie! 
Hmmm, deja mă întreb oare ce suprize ni se pregătesc pentru luna decembrie?! :D

2 comentarii:

  1. Eu mi-am gasit parfumul meu, cred ca si sotul, insa la el nu vad o exclusivitate si as incerca Giordani gold sa vad daca i s-ar potrivi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotului meu ii place Giordani Gold. Poate il incearca si al tau. :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...