10 iulie 2015

Decor de nuntă: boluri cu peşti

Deşi nu mai am la fel de mult timp pentru blog, sunt mereu în căutare de idei noi pentru nunţi senzaţionale, pe care să le împărtăşesc cu voi. Ooo, şi-am multe să vă arăt, doar timpul să-mi permită!  :D

Ultima fiţă (se pare) în materie de decoraţiuni pentru nuntă sunt bolurile cu peşti vii. Soţul meu mi-a povestit despre asta, după ce a citit acest articol. Mie ideea mi s-a părut ciudată încă de la început. Desigur, acvariile acelea arată frumos, dar bieţii peştişori cu ce au greşit de sunt trataţi astfel?! Dacă doar ar sta pe mese şi ar fi un simplu decor, să zicem că aş putea accepta ideea, dar sunt convinsă că unii invitaţi vor să se joace cu ei (mai ales copiii), să-i hrănească cu diverse chestii din meniu ... şi asta nu mi se pare ok. Eu, cu siguranţă, nu aş alege un astfel de decor pentru nunta mea, oricât de bine ar arăta şi oricât de senzaţional ar fi pentru invitaţi!

Dar, poate sunt printre voi persoane cărora le place această idee, aşa c-am decis să o împărtăşesc cu voi. :) 



 

 

Voi ce părere aveţi, cum vi se pare această idee, vă place un astfel de decor de nuntă?

5 comentarii:

  1. O idee inedita, geniala as putea spune.
    Imi place si zau ca mi-ar placea un asemenea decor la nunta mea. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, not my style :)). As prefera ceva mai boho chic <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, chiar daca e ceva inedit, nici eu nu as prefera asa ceva. :)

      Ștergere
  3. Nu cred ca m-am gandit vreodata ca un bol plin cu pesti ar putea fi folosit pe post de obiect decorativ la o nunta, dar este interesant!
    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...