1 noiembrie 2013

Nunta cu tematica - Tema 1: Fluturii

E lesene de inteles de ce am ales ca prima tema prezentata sa fie aceasta! Doar pe aceasta am folosit-o si eu la nunta! :)) Nuntile cu o tematica sau nuntile diferite fata de cele pur traditionale imi plac foarte mult! Cred ca este esential ca acest eveniment unic sa poarte amprenta mirilor si sa aduca ceva nou! E plictisitor (din punctul meu de vedere) sa asisti la aceleasi obiceiuri la toate nuntile, sa nu vezi nimic diferit. Eu iubesc fluturii foarte, foarte mult! Mi se par atat de delicati si eleganti! Asa ca din momentul in care am fost ceruta in casatorie, l-am tot "amenintat" pe sotul meu ca vom avea o nunta invadata de fluturi. :) I-a placut si lui ideea, asa ca m-a ajutat sa pun totul la punct.  Sa va arat, mai intai de toate, ce-am avut noi, apoi va arat si multe alte sugestii:
1. Invitatiile 
Asa au aratat ale noastre. Eu sunt de parere ca invitatiile trebuie sa fie elegante, sa-i reprezinte cumva pe miri, dar sa nu coste o avere. Mi se pare total lipsit de sens sa dai foarte multi bani pe ceva ce va fi aruncat (trebuie sa recunoastem, nimeni nu pastreaza ca amintire invitatiile de la nuntile la care merge)!
2. Decorarea localului
Aceasta este masa de prezidiu, dar nu cea de la nunta noastra (pur si simplu nu am reusit sa gasesc acum o poza cu masa noastra). Aceeasi firma care a realizat aranjamentul de mai sus s-a ocupat si de nunta noastra, asa ca masa noastra a aratat la fel, doar ca au mai fost adaugati niste fluturasi mov in spatele nostru (am vrut ca toata nunta sa fie in alb si mov).
3. Meniurile
Mi se pare foarte important ca pe orice masa sa se afle un meniu tiparit. Poate ca gresesc, dar aceasta e parerea mea. Cand merg undeva, vreau sa stiu ce urmeaza sa mananc (ma intereseaza mai ales la aperitiv ... am fost la multe nunti unde s-au servit "chestii" dubioase si de atunci vreau CLAR sa stiu ce am in farfurie). Meniurile noastre se observa in pozele de mai jos, ni le-a facut firma care s-a ocupat de invitatii.
 
4. Cocardele pentru nunta au fost, evident, niste fluturasi. Am sunat la o firma care realizeaza cocarde, le-am spus ca-mi doresc niste brose mici, albe, sub forma de fluture si iata-le:
5. Mi-am dorit foarte mult sa am un buchet din fluturi (de hartie)! Vazusem eu ceva pe un site, insa n-am gasit pe nimeni care sa-mi faca asa ceva si nici eu n-am reusit sa mi-l fac. Asa ca mi-am ales un buchet simplu, din orhidee vanda mov si mi-am pus un fluture in par! :)
 

 6. Pentru ca parintii mei au insistat ca in ziua nuntii sa respect cateva din traditiile locului, am impodobit bradul miresei cu astfel de "specimene" :) :

7.  Paharele noastre si ale nasilor au aratat asa:

8. Tortul nu se putea sa nu aiba fluturi! La finalul unei nunti aproape perfecte (nu ma laud, dar totul ne-a iesit cum ne-am dorit), tortul a fost o mare dezamagire (pentru noi, cei care stiam ce trebuia sa fie cu adevarat). Comandasem un alt model si muuuult mai mare, in schimb, ne-au adus asta:
Cand l-am vazut, mi-a venit sa plang! Alesesem un tort imbracat in martipan alb impletit si cu fluturi mov, tot din martipan. Modelul, culmea, l-am ales chiar din catalogul cofetariei (pe aceasta cale, tin sa recomand ca nimeni, niciodata, sa nu mai aleaga sa-si faca tortul de nunta la Cofetaria Alis din Craiova!!!) si era cu adevarat deosebit! Pur si simplu nu mai vazusem un astfel de tort si am intrebat de mai multe ori daca ei chiar pot sa realizeze asa ceva! Evident ca mi-au spus ca da! Si-au mintit! Daca in noaptea nuntii as fi avut un alt tort, pe acesta li-l aruncam lor in cap. Doar umplutura a fost ce-am cerut, in rest ...
Si ni-l l-au adus si cu 4 ore intarziere ... Pfff, cand ma gandesc si acum ma apuc asa niste nervi!
Oricum, in poze arata binisor si acesta, dar cand stiu ca eu am platit ceva si n-am primit ce am platit ... Asadar, mare atentie unde va faceti tortul de nunta! E un detaliu care conteaza si care va poate schimba starea de spirit!

Buuun, cam acestea au fost detaliile care au format tema nuntii noastre! Acum sa va arat si alte surse de inspiratie:
1. Fluturii care zboara din invitatie
Ei bine, asa ceva mi-am dorit si eu foarte, fooooarte mult! Chiar mi-am comandat cateva bucati, ca sa vad cum arata. Si va spun ca sunt de efect! Doar ca pretul lor e destul de ridicat. Noi am impartit 200 de invitatii, asa ca ar fi costat foarte mult sa achizitionez atatia fluturi. Pentru o nunta mai restransa sau daca aveti buget disponibil, eu zic ca merita.
Ca sa intelegi la ce ma refer, intrati aici!
2. Eliberarea de fluturi vii la iesirea din biserica
Si asta mi-am dorit dar costa tot mult. Noi am ales, pana la urma,  sa avem 30 de porumbei albi, frumosi foc si ei! Daca va permiteti, totusi, eliberarea fluturilor la iesirea din biserica va transforma totul in ceva inedit!
Detalii gasiti aici!
3. Marturii
Marturiile mi se par o investitie facuta degeaba! Sigur, multi cred ca e o amintire care le ramane invitatilor (si ideea e buna), dar de ce sa nu renuntam la clasicele cutiute cu bombonele si sa nu alegem sa facem cate o fotografie cu fiecare invitat (si pe care sa le-o si oferim), ceva mai util (un semn de carte, un breloc, un magnet, o lumanare parfumata etc.) sau care sa ne poarte amprenta?!
In cazul in care alegeti ca tematica nuntii sa fie fluturii, aveti mai jos cateva fotografii cu sugestii pentru marturii:
 
 
 
 
 

4. Buchetul miresei
Cam asta am vrut si eu, doar ca nu mi-a iesit deloc bine! Nu pare ceva complicat de realizat, dar nu am gasit fluturii potriviti.
5. Diverse decoratiuni
 
 
 
 
 6. Tortul
Aici exista atat de multe modele! Dar, repet, sa alegeti cu mare atentie cofetaria ca vi-l va face!







7. Rochia de mireasa poate si ea sa aiba cativa fluturi, nu-i asa?! :)

Cam acestea ar fi sugestiile mele! Ia spuneti, v-ar incanta o astfel de nunta?! Daca sunteti deja casatorite, nunta voastra cum a fost?
Pana data viitoare, pupici multi!

6 comentarii:

  1. Ai fost o mireasa frumoasa, radioasa!:)
    Imi place tema aleasa! M-au fascinat ideile propuse! Stii ce m-am gandit: te poti face organizator de nunti!:D

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru complimente, Ilda! :) Asa imi doresc si eu, sa am o agentie de organizat astfel de evenimente, e visul vietii mele! Din pacate, e nevoie de ceva investitii la inceput! Sper ca, la un moment dat, am sa reusesc! :)
    Te pupicesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfaturile tale sunt foarte bune! Multumesc, Intamplator mi-am ales motiv de nunta fluturasii si culoare lila:)
    Sper sa-mi iasa asa cum imi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sper sa iasa asa cum te astepti. Mie mi s-a parut ca nunta mea a fost de poveste! :)

      Ștergere
  4. Mi-am ales si eu motivul nuntii:fluturasii,si cutreerind internetul in cautare de idei.am dat de postarea ta.Sint ideii foarte bune merita de incercat.Sper sa am o nunta de vis

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...