14 noiembrie 2013

Rochii de mireasa pentru 2014 - propunerile Alice Design

Am descoperit atelierul Alice Design iarna trecuta, atunci cand imi cautam si eu rochia de mireasa. M-am indragostit imediat de rochiile lor si nu stiam ce model sa aleg! De-as fi avut bani multi, cred ca-mi cumparam vreo 4-5 rochii de mireasa de la ei. :)) Pana la urma, pentru ca m-am tot sucit si razgandit si-am pierdut timp pretios, mi-am luat rochia din alta parte. Dar asta e alta poveste si nu v-o spun acum. 
Rochiile Alice Design costa undeva intre 2000 si 4000 de lei. Mie nu mi se pare deloc mult pentru o rochie de mireasa. Calitatea materialele si croiala sunt exceptionale! 
Anul acesta dantela a fost in mare voga. La fel si rochiile de mireasa cu maneca (scurta, lunga sau 3/4), ce dau o eleganta aparte purtatoarei, precum si mult rafinament. Pentru 2014 se pare ca se pastreaza aceste tendinte, creatorii mizand, in continuare, pe rochii simple, care sa scoata in evidenta feminitatea mireselor si care sa le imbrace corpul frumos, fara a le incomoda.
Sa vedem cateva dintre propunerile Alice Design pentru anul 2014, propuneri ce fac parte din colectia "Vintage Love"!
 
 
 
 
 
Trebuie sa va mai spun ca pana la data de 15 decembrie, la orice rochie comandata din colectiile 2013 si 2014, veti primi doua cadouri: o capa (bolero) si un voal. Eu zic ca este o oferta tentanta!
De asemenea, gasiti pe site-ul lor rochii de mireasa si cu 50 % reducere!
Nu trebuie sa va faceti griji ca nu veti gasi masura potrivita pentru voi sau ca doriti ceva modificari, pentru ca atelierul realizeaza rochiile exact asa cum va doriti voi. Puteti sa mergeti chiar cu un model propriu, iar Alice Design va avea grija sa aveti rochia de mireasa pe care v-o doriti!
Ei, ce ziceti, va plac rochiile lor? Daca ati avut deja nunta, de unde v-ati cumparat rochia si cum a arat ea? Astept detalii! :)

4 comentarii:

  1. A doua rochie e absolut divina! Imi place mult! Si nici nu are un pret exagerat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si mie imi place! Prima si a doua sunt preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. a doua rochie este absolut superba si am mai gasit ceva frumos, plina de stil si eleganta : http://www.erochiidemireasa.ro/colectia-pronuptia-2014/saigon/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...