18 noiembrie 2013

Rochii de mireasa pentru 2014 - propunerile Bien Savvy

Poate ca pana la sezonul de nunti 2014 vi se pare ca mai e mult, dar numai cei care urmeaza sa aiba nunta stiu cate lucruri trebuie puse la punct si ca timpul e foarte scurt. Asa ca nici bine nu s-a incheiat sezonul 2013, ca atelierele de rochii de mireasa s-au grabit sa lanseze colectiile pentru 2014. Bien Savvy nu face exceptie si si-a lansat deja de ceva timp colectia proprie, numita One Love. Ce sa zic, rochiile lor sunt de vis, asa cum au fost mereu! In spatele acestui brand consider ca se afla unii dintre cei mai talentati designeri si croitori de rochii de mireasa! N-am cum sa ma insel, cand vad cat de bine arata creatiile lor. E adevarat, nu toate miresele isi permit o rochie de la ei, dar isi merita fiecare banut. Rochiile lor sunt adevarate bijuterii: au materiale pretioase, sunt sexy si feminine, au o croiala exceptionala, arata exact asa cum ar trebui sa arate o rochie de mireasa! Si n-ai cum sa nu te simti speciala intr-o astfel de rochie! Pana la urma, momentele unice din viata merita o investitie pe masura, eu asa zic!
Haideti sa aruncam o privire peste colectia lor si sa visam impreuna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sursa foto aici!
Va plac? Eu nu pot spune ca am o preferata, imi plac toate!
Observ ca si Bien Savvy a pastrat din tendintele de anul trecut: dantela, broderiile, croielile cat mai simple, care sa urmareasca linia corpului, manecile. 
Trenele acelea spectaculoase nu stiu cat de comode sunt, dar sufera baba la frumusete! :))
Uitandu-ma acum, inca o data, peste poze, imi dau seama ca trebuie sa ai un corp senzational, ca rochiile astea sa vina bine pe tine! :)) 
Daca va tenteaza rochiile lor, ii puteti contacta aici! Au salon de prezentare in Bucuresti, Constanta si Cluj, iar vizitarea se face doar cu programare, ca fiecare viitoare mireasa sa beneficieze de toata atentia. Modelele de mai sus le puteti achizitiona si din shop-ul lor online.
Stati pe aproape, urmeaza sa va prezint si ultima colectie de rochii de ocazie Bien Savvy! Pana atunci, astept sa-mi spuneti cum vi se par rochiile de mai sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...