21 noiembrie 2013

Rochii de seara - Colectia "NEW" by Bien Savvy

La ultima postare v-am promis ca va arat si cea mai noua colectie de rochii de seara by Bien Savvy si acum ma tin de cuvant! N-avem cum sa nu prezint si astfel de rochii, ca nunta nu se face doar cu mirele si mireasa, mai sunt si invitati pe acolo, nu?! :) Si e important ca si ei sa se imbrace adecvat atunci cand participa la o nunta eleganta.
Despre rochiile de seara as putea sa scriu mult si bine, sunt una dintre slabiciunile mele! Du-ma intr-un magazin cu rochii si-am sa fiu la fel de fericita ca un copil inchis intr-o cofetarie! Daca-mi mai dai si bani muuuulti, sa pot sa-mi cumpar de acolo tot ce vreau, chiar am sa fiu cea mai fericita femeie de pe pamanat! :)) La rochiile de seara Bien Savvy ma cam uit ca milogu', pentru ca preturile sunt destul de mari si n-as da atat de multi bani pe o rochie pe care o port de cateva ori. Bine, daca tata ar fi Donald Trump (sau Bill Gates), mi-as cumpara astfel de rochii toata ziua, as sta imbracata si ziua in rochii de seara, dar asa, nu ma lasa inima si nici portofelul sa dau mii de lei pe o rochie. Da' arata al naibii de bine! Si sexy! Si elegante! ...
Catifeaua se intoarce anul acesta in tendinte si alaturata dantelei rezulta niste rochii hipnotizant de frumoase!
Asadar, daca aveti bani de cheltuit si vreun eveniment important, la care trebuie sa aratati senzational, puneti mana si alegeti-va o rochie de mai jos! Sigur toti ochii vor fi pe voi!


 
 

 
Sursa foto aici!
 
 
 
Sursa foto aici!
Acum ziceti voi, sunt eu nebuna ca visez la rochiile astea?! Nu sunt ele frumoase, frumoase?! 
Daca nu puteti ajunge la un salon de prezentare Bien Savvy, le puteti comanda si din magazinul lor online! Si daca va comandati, sa-mi spuneti si mie, ca sa ma oftic! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...