5 noiembrie 2013

Rochii de mireasa din China

Nu stiu cum ganditi voi, dar eu mereu am avut impresia ca lucrurile din China sunt de proasta calitate. Asta, poate, si pentru ca n-am avut eu norocul sa dau peste ceva bun. Insa mi-am schimbat opinia vara aceasta, cand una dintre invitatele de la nunta mea a aparut imbracata intr-o rochie absolut superba! N-am rezistat sa nu o intreb de unde si-a cumparat-o si mi-a spus, zambind, ca o comandase de pe un site din China si ca platise foarte, foarte putin pe ea. Ei na, deci chinezii pot sa faca si lucruri frumoase si de calitate! De atunci tot "navighez" pe site-uri chinezesti si incerc sa-mi fac curaj sa comand ceva. Preturile, trebuie sa recunosc, sunt ademenitoare rau! Si, din click in click, am ajuns sa ma uit si la rochii de mireasa. Nu ca m-ar mai interesa subiectul, dar mereu am admirat rochiile de mireasa! N-am putut sa nu remarc ce modele frumoase se gasesc pe astfel de site-uri si, mai ales, la ce preturi avantajoase! Anul trecut, cand mi-am cumparat eu rochia de mireasa, am fost socata de preturile de la noi! Doar pentru ca te casatoresti (si e vorba de un eveniment important din viata), toti se uita sa scoata cat mai multi bani de pe urma ta: cei care vand rochii de mireasa, pantofi, verighete, localurile de nunti, formatiile de muzica, saloanele de infrumusetare ... Sa oferi servicii pentru nunti e chiar o afacere profitabila! Dar sa revenim la subiectul nostru de conversatie! Am facut pentru voi o selectie de rochii de mireasa (evident, cu cele care mi-au placut mie cel mai mult) de pe site-ul http://www.made-in-china.com . Sper sa va placa si voua!
1. Rochie de mireasa stil printesa - eleganta si foarte rafinata! Cred, totusi, ca trena o face incomoda.
Gasiti acest model aici!
2. Rochie de mireasa cu insertii din dantela
Modelul aici!
3. Rochie de mireasa sirena - imi place acest model, insa eu n-as alege niciodata sa-l port! Cred ca este incomod si nu te lasa deloc sa te misti liber. Iar la o nunta trebuie sa te deplasezi pe la fiecare invitat, sa dansezi ...
Modelul e de aici!
4. Rochie de mireasa eleganta si simpla - A line
Gasiti aici acest model!
5. Rochie de mireasa diafana
Aici!
6. Rochie de mireasa scurta
7. Rochie de mireasa din dantela, cu decolteu in V
Modelul il gasiti aici!
8. Rochie de mireasa cu insertii de culoare
Si aici!
9. Rochie de mireasa cu maneca lunga
Modelul este disponibil aici!
Ce model va place cel mai mult? Ati avea curaj sa va comandati rochia de mireasa de pe un astfel de site?!

9 comentarii:

  1. Sa stii ca mi-au ramas intiparite pe retina rochiile de mireasa scurte! Daca-l conving pe barbatul meu (slabe sanse :P sau inexistente) sa mai facem inca o data nunta :)))), asa as purta!

    Pup, Andreea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate la nunta de argint vei imbraca o astfel de rochie. :) Eu am fost luna trecuta la o nunta de acest fel si a fost foarte, foarte frumos! Am mers la biserica, apoi la un restaurant dragut, am mancat bine, am dansat, ne-am simtit excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. am gasit ceva asemanator la preturi bune :http://www.erochiidemireasa.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. si pe www.lenjeriidelux.ro sunt rochite si lenjerii de calitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase modelele prezentate, si eu am gasit pe net multe frumoase insa nu stiu ce sa fac...parca imi e cam frica daca nu o sa-mi vina cum vreau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as vrea sa imi comand rochia de mireasa de pe net dar daca imi iau teapa.stiti vreun site de incredere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am comandat de pe astfel de siteuri, asa ca n-as putea spune care este de incredere. Si mi se pare riscant sa comandati tocmai rochia de mireasa de pe net. Ma gandesc ca vreti sa va vina perfect, asa ca, cel mai bine, cred ca este sa mergeti dvs. si sa o achizitionati.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...