16 decembrie 2013

Modele de coafuri pentru mirese

Stiu ca alegerea coafurii pentru ziua nuntii este destul de dificila pentru fiecare viitoare mireasa. Toate vrem ceva deosebit, sa reziste pana la finalul nuntii, sa se potriveasca cu rochia, cu tematica evenimentului, sa ne scoata in evidenta calitatile. Ca sa nu aveti surprize in ziua cea mare, e bine sa va hotarati din timp ce coafura vreti si sa mergeti si la o proba cu cateva zile inainte.
Pentru nunta mea eu am ales salonul Marilus SPA din Craiova (daca sunteti din zona, vi-l recomand). Initial mi-am dorit o coafura foarte lejera, niste bucle mari si parul prins doar intr-o parte. Apoi mi-am dat seama ca nu se potrivea deloc cu rochia si ca as fi murit de cald intreaga zi (da, la noi nunta a inceput dimineata si s-a terminat a doua zi de dimineata :D ). Sigur nici buclele n-ar fi rezistat atat de mult timp. Asa ca am mers pe mana fetelor de la salon si am optat pentru un coc interesant, de care am fost foarte multumita (a aratat bine si a rezistat tuturor zbantuielilor mele :)) ).

As fi preferat sa renunt la voal, dar am cedat insistentelor din jurul meu si l-am pus (evident, mi-a acoperit cocul - daca ii putem spune asa - dar macar jumatate din zi am apucat sa-mi expun coafura). Daca as putea sa dau timpul inapoi, sigur nu l-as mai pune. Nu stiu de ce, dar mereu am avut ceva impotriva voalurilor de mireasa. Nu inteleg de ce sa tin in cap o chestie care ma incomodeaza! In anumite situatii, purtat de unele mirese, arata foarte bine, insa mie pur si simplu nu-mi place si nu-i inteleg rostul (sa nu-mi ziceti ca e necesar pentru a ne acoperi capul in biserica, pentru ca am vorbit despre acest subiect cu mai multi preoti si toti mi-au spus ca la o casatorie e important ca mirii vin in fata lui Dumnezeu sa isi sfinteasca iubirea si sa se uneasca pe viata, iar voalul este un detaliu nesemnificativ. Pur si simplu puteti renunta la el!). In locul voalului, eu as opta pentru flori naturale ... poate o coronita din flori albe, poate o floare mare, prinsa intr-o parte ... nu stiu, variante sunt multe! Dar astea sunt parerile mele si tin deja de un alt subiect! Sa revenim la tema noastra si sa ne uitam peste modelele de coafuri de mai jos!
 
 

Sursa foto aici!
 
 
Sursa foto aici!
 
 
Sursa foto aici!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sursa foto aici!
Sursa foto aici!
 
Sursa foto aici!
Sursa foto aici!
Sper sa va placa aceste propuneri si sa gasiti printre ele coafura pentru ziua nuntii! Mie imi plac toate cele in care parul este prins lejer si da impresia de nearanjat. :) Voua care va plac?!

6 comentarii:

  1. Ce de coafuri frumoase, imi plac mult bijuteriile care impodobesc pieptanaturile!


    Gazduiesc un frumos concurs pe pagina blogului meu, in care norocosul castigator se va bucura de 100 $ cheltuiti dupa placul inimii pe SHEINSIDE!

    Te astept cu mare drag sa te inscrii! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, bijuteriile acelea sunt superbe! Fug repede pe blogul tau, sa ma inscriu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa prima coafura! Se vede ca si fotograful a fost un profesionist, a stiut sa incadreze bine imaginile :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...