13 ianuarie 2014

Rochii de seara de la PersunMall.com

V-am mai marturisit ca sunt absolut innebunita dupa rochiile de seara. Pfff, daca as putea, mi-as cumpara non-stop ... dar n-am nici bani sa fac asta, nici unde sa port atat de multe rochii.:)) Asta nu inseamna ca nu pot visa la modele fabuloase, in secret.
Zilele trecute chiar rascoleam netul in cautarea unor rochii de seara superbe, de care chiar am nevoie (vara aceasta am multe evenimente si imi trebuie cateva rochii). Asa am ajuns pe PersunMall.com si-am fost surprinsa sa descopar ca acolo au cateva rochii pe care le gasisem si in niste magazine din Romania (doar ca la noi preturile erau, evident, mai mari). Hmmm, deci magazinele cu pretentii de la noi isi aduc marfa tot din China! Si-o vand la suprapret! Rusinicaaaa!
Dar sa lasam asta, vreau sa va arat ce rochii superbe am descoperit pe acest site!
O gasiti aici, costa 161, 59$!
O gasiti aici, costa 168, 99$!
Si acum, preferatele mele, cele care m-au facut sa suspin in fata calculatorului!
O gasiti aici, costa 239, 99$!
O gasiti aici, costa 223, 99$!
O gasiti aici, costa 296, 99$! Pentru mine, e rochia rosie perfecta!!!
O gasiti aici, costa 223, 99$!
O gasiti aici, costa 345, 99$! Doamne, o ador, o visez noaptea! <3
O gasiti aici, costa 227, 99$!
O gasiti aici, costa 264, 99$!
O gasiti aici, costa 373, 99$! Si de ea sunt indragostita nebuneste!
O gasiti aici, costa 386, 99$!
O gasiti aici, costa 475, 99$! Ooo, da, o iubesc si pe ea!
O gasiti aici, costa 282, 99$!
O gasiti aici, costa 372, 99$!
O gasiti aici, costa 348, 99$! Inima mea suspina si dupa aceasta rochie!
O gasiti aici, costa 276, 99$!
O gasiti aici, costa 272, 99$! Da, recunosc, si-asta imi place! :D
Ei, ziceti voi, nu sunt superbe aceste rochii?! Cum sa nu le visez eu noaptea?! De-ar ploua cu bani, le-as lua pe toate! Sa stiu eu ca sunt ale mele, ca le pot imbraca de fiecare data cand imi doresc! Stiu, sunt irecuperabila! :))
Si-acum, intrebarea: ati mai comandat vreodata de pe PersunMall.com, rochiie arata ca in poze? Marimile corespund? Coletul unde soseste? Vreau detalii, vreau detalii, sunt pe cale sa fac o nebunie, un dezmat de shopping! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...