23 iunie 2014

Eucerin Sun - Protecţia perfectă împotriva alergiilor solare

Pentru ca vara pare că-şi va intra în drepturi (până la urmă) şi ştiu că pentru multe dintre voi urmează perioada vacanţelor, vreau să vă vorbesc astăzi despre noile produse Eucerin Sun, produse ce vă protejează împotriva alergiile solare. 

Probabil aţi tot auzit despre importanţa folosirii zilnice a produselor cu SPF, însă vreau să vă mai sfătuiesc şi eu, încă o dată, să nu ieşiţi din casă fără a aplica o cremă cu filtru UV. Un gest atât de simplu vă protejează de arsuri, de îmbătrânirea prematură a pielii şi de multe alte afecţiuni. Soarele e benefic pentru organism, dar îi poate face şi mult rău.

Legat de alergiile solare, vreau să vă spun că acestea sunt foarte întâlnite pe timpul verii, când ne expunem mai mult soarelui. Chiar şi eu sufăr de o astfel de alergie si modul ei de manifestare e foarte neplăcut: îmi apar pe mâini niste broboniţe mici, ce ma ustură îngrozitor (uneori apare şi senzaţia de mâncărime), apoi pielea se înroşeşte şi se formează un fel de pete maronii. Simptomele dispar cand nu mai stau în soare. Am aceasta alergie de câţiva ani şi ca să nu mă mai confrunt cu ea, folosesc mereu produse pentru protecţia solară. Aşa, nu numai că scap de alergie, dar îmi protejez şi pielea de razele ultraviolete.

Când am auzit că Eucerin a lansat o gamă special destinată persoanelor cu astfel de probleme, am fost foarte încântată şi mi-am propus să o încerc şi eu! Gama este formată din trei produse: gel-cremă împotriva alergiilor solare cu protecţie medie SPF 25, spray cu protecţie solară ridicată SPF 50 şi gel cremă după plajă pentru protecţia împotriva alergiilor solare.

Gel-cremă împotriva alergiilor solare SPF 25 - oferă o protecţie medie pentru pielea predispusă alergiilor solare. Are o textură lejeră, absorbindu-se cu rapiditate, este rezistent la apă, nu conţine parfum sau emulgatori, pentru a minimiza riscul de alergii.
Spray transparent de protecţie solară SPF 50 - nu are emulgatori şi este potrivit chiar şi pentru pielea cu tendinţe acneice. Modul de ambalare îl face foarte practic şi uşor de folosit, chiar şi pe porţiunile de piele mai greu accesibile. Nu lasă urme deloc, nu este lipicios, intră rapid în piele şi este rezistent la apă.
Cred că va deveni unul dintre produsele mele preferate! :)

Gel-cremă după plajă împotriva alergiilor solare - produs de îngrijire a pielii sensibile şi predispuse alergiilor, ce se foloseşte după expunerea la soare. Nu are parfum, textura este lejeră şi hidratantă şi promite să calmeze pielea cu efectul său răcoritor. 
Clar vreau să-l încerc şi eu, mai ales că-mi este necesar un astfel de produs!

Voi cum vă protejaţi pielea de efectele negative ale soarelui?!

2 comentarii:

  1. Nu le-am incercat pana acum aceste produse,luam totusi ceva produse cu factor de protectie ,vad ca acestea dupa cum le descrii par bune,merita incercat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...