7 februarie 2014

Nunta cu bujori // Peonies Wedding Ideas

Bujorii se numara printre florile mele preferate! De fapt, imi plac toate florile de primavara: lalelele, liliacul,  bujorii, zambilele, margaritarul, ghioceii! Si-am sa va arat cum le puteti utiliza pentru a avea o nunta MI-NU-NA-TA (doar aveti putintica rabdare :D )! Revenind la bujori, mi se par unele dintre cele mai delicate si romantice flori. Culorile lor, parfumul foarte suav, bogatia petalelor, toate acestea ma fac sa-i vad perfecti pentru o nunta de vis! Pe langa faptul ca arata foarte bine si singuri, bujorii pot fi asociati foarte usor cu alte elemente, pentru a crea impresia de lux, eleganta si rafinament. De exemplu, daca-i combinati cu sticla (vaze transparente, de orice forma sau dimensiune) sau diverse cristale, rezulta un decor impresionant, luxos. Asezati alaturi de lumanari, dau senzatia de intimitate, de atmosfera romantica. Veti vedea in imaginile de mai jos ca am dreptate!
Asadar, daca aveti de gand sa renuntati la burlacie in aceasta primavara, eu zic sa va indreptati atentia spre bujori si sa-i folositi pentru decorarea restaurantului, pentru buchetul miresei, chiar si pentru cocardele invitatilor! Desigur, daca bugetul va permite, puteti folosi aceste flori si in vara, cand, evident, se gasesc mai greu si costa mai mult. Sa va arat ce idei minunate am gasit eu si, la final, sa-mi spuneti voi daca va plac sau nu!


 
 
 
 

 Daca tot va inconjurati cu bujori in ziua nuntii, atunci folositi si un parfum cu astfel de note!
 
 
Sursa tuturor fotografiilor de mai sus: aici!
 
 
 
 
 

 
 
Am incercat sa va arat cat mai multe fotografii, ca sa aveti de unde va inspira! Acum astept parerea voastra! Va plac bujorii, i-ati alege pentru nunta?! Daca sunteti deja casatorite, atunci vreau sa-mi spuneti ce flori ati avut la nunta!
Pana data viitoare, sa aveti zile pline de inspiratie si lucruri frumoase!

8 comentarii:

  1. Eu am avut la nunta in buchetul de mireasa lalele mov, pentru decorarea salii am ales hortensii mov si fucsia, a fost o pata de culoare si a aratat foarte bine, dupa cum se vede si in poze.
    Am vazut ca mai nou se merge spre bujori, flori de bumbac, imi place ca lumea opteaza pentru extravagante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am mers tot pe combinatia mov+alb, a aratat foarte bine. Asa cum am spus si pe FB, eu am optat pentru orhidee. Mi-am dorit si eu foarte, foarte mult lalele sau bujori la nunta, dar nunta noastra a avut loc la sfarsitul lui iulie si ne costa foarte mult. Orhideea era mai ieftina putin. Pentru mese am optat pentru pene de strut albe si mov. Bujorii nu-i consider chiar o extravaganta, dar floarea de bumbac da! :D

      Ștergere
  2. Andreea, bujorii sunt minunati, nu stiu cat de rezistenti sunt si nu i-am vazut in florariile din Galati. Nu mai stiu ce imi doream eu la nunta, vorbisem cu cineva si mi-a spus ca nu toate florile sunt indicate datorita rezistentei scazute. Am avut trandafiri, gerbere si inca ceva, pe culori de toamna: rosu, galben, roz si crem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoasa combinatia de culori! Da, s-ar putea sa nu reziste. Cu toate astea, ma gandesc ca florariile stiu ce sa le faca, astfel incat sa nu se ofileasca. Si chiar daca nu se gasesc in florarii, sunt adusi la comanda. Asa cum i-am spus si Mihaelei Curea, la comentariul anterior, mi-am dorit si eu, foarte mult, sa am la nunta lalele si bujori, dar nu era sezonul lor si costau foarte mult. Noi am avut o firma care s-a ocupat de decorarea restaurantului, de buchete si toate detaliile de design si mi-au zis ca ei imi pot aduce orice flori le cer eu, doar ca o sa ma coste mult. :)) Asa ca am ales orhideele vanda mov.

      Ștergere
  3. Imi plac bujorii, si sunt o alegere inspirata pentru nunta. I-as folosi pentru toate aranjamentele, mai putin pentu buchet. Mereu am visat ca buchetul meu de mireasa sa fie din margaritar .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, da, foarte frumos si margaritarul! Stai pe aproape, o sa urmeze o postare si cu margaritar! :D

      Ștergere
  4. Bujorii sunt superbi pentru o nunta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...