19 februarie 2014

Aranjament de nunta cu margaritar // Lily of the valley wedding decoration

Dupa ce v-am aratat aici cateva idei pentru o nunta plina de bujori, m-am gandit sa trecem la margaritar (lacramioara)! :D E cineva care nu iubeste aceste flori?! Sunt delicate, au o aroma fina, de neconfundat, dau un aer proaspat fiecarui aranjament, te duc cu gandul la puritate, la frumusetea ascunsa in lucrurile simple. 
Rar folosit la o nunta, margaritarul a inceput sa fie utilizat mai des dupa nunta lui Kate Middleton cu Printul William, cand mireasa a avut un buchet din margaritar, zambile si garofite albe. Asadar, niste flori banale, dar care, asezate cu mult bun-gust, formeaza un buchet elegant, distins.
Ducesa de Cambridge a ales sa poarte in ziua nuntii si un parfum cu note de margaritar: Gardenia Petals de la Illuminium. Costa 70£, nu se gaseste in Romania, dar poate fi comandat de aici (nu am gasit daca livreaza si in tara noastra).
Daca va plac aceste flori, atunci trebuie sa le utilizati in ziua nuntii voastre! Simple sau combinate cu alte flori, sigur va rezulta un aranjament deosebit iar nunta va avea un parfum de neuitat! Variante sunt multe, sa va arat!

 
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Ce spuneti, nu-i asa ca exista multe metode de a integra aceste flori minunate in organizarea nuntii?! V-ati gandit sa folositi margaritarul la nunta voastra?

12 comentarii:

  1. Ce parfum minunat razbate din postarea ta! Inspirationale imaginile...m-au relaxat (dupa o zi grea)!
    Te pupacesc cu drag, Andreea! ♥

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa?! :D Ma bucur ca te-ai relaxat si ca ziua de ieri s-a terminat! Si eu am avut parte de mult stres!
      Te pup si eu!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa propunerea ta, nu m-am gandit niciodata la lacrimioare, dar cred ca s-ar potrivi personalitatii mele, adica m-as vedea cu un astfel de buchet in cazul in care as fi mireasa evident. :P
    Daca imi amintesc bine, Delia cantareata, a avut un buchet cu lacrimioare la nunta ei si parca a fost si criticata ca a ales ceva atat de simplu. Deh, presa de la noi :P
    Acum, iti dai seama ca imi doresc sa stiu cum miroase parfumul acela, pfff, chiar cred ca m-ar cuceri :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai vei fi mireasa, sigur! Si una foarte, foarte frumoasa! Eu chiar astept sa te vad mireasa! :P Da, Delia a avut un astfel de buchet si nu inteleg nici eu de ce a fost criticata. E foarte frumos si delicat un buchet din margaritar! Si poate fi si foarte scump (depinde de perioada in care e folosit)! Si eu ma tot gandesc la un parfum cu o asa aroma! Mi l-am luat pe cel de la Yves Rocher dar nu e ce am visat eu. :( Aroma mi se pare artificiala si nu ma duce deloc cu gandul la margaritar. Acasa am mult plantat, am crescut cu parfumul lui sub fereastra, asa ca stiu cum miroase, iar parfumul in cauza nu-mi trezeste nicio senzatie! Asadar, caut si eu un parfum cu aceasta aroma! :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos arata de pus in par sau in buchetul miresei!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate sugestii! Eu clar as vrea aceste flori la nunta mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place postarea! Da, sunt niste flori deosebite! Chiar daca par banale, arata deosebit! Ca sa nu mai spunem de parfumul lor minunat, care ar invalui totul!

      Ștergere
  5. Aranjamentele sunt foarte rafinate și mi se par o alegere excelentă pentru o mireasă. Pozele arată de vis.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult cum arata impreuna cu calele, dar si cu flori mov.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...