24 aprilie 2014

Daca ziua ar avea 48 de ore ...

As vrea ca razele soarelui sa tina locul alarmei si ma trezeasca cu atingeri jucause si calde. Sa deschid ochii usor si sa privesc lumina filtrata prin perdea si sa ma gandesc ca voi avea parte de o zi frumoasa. M-as cuibari in bratele barbatului meu si as respira cu nesat aroma pielii lui. As sta asa cateva ore, aproape adormita, bucurandu-ma de fiecare clipa. Apoi as intinde mana alene spre ceasul meu Fossil JACQUELINE ES3433 si m-as uita ce ora s-a facut, doar ca sa stiu cum imi planific restul activitatilor.
As lua micul dejun in pat, apoi as avea timp de un dus fierbinte. Dupa dus, pielea va fi rasfatata cu cea mai parfumata si hidratanta lotiune de corp. Tinuta pentru serviciu va fi una chic, iar ceasul meu va fi accesoriul perfect!
Inainte sa plec de acasa, mi-as saruta sotul, sfatuindu-l sa nu isi uite ceasul Calvin Klein CLASSIC K2G2G1C3, pentru a fi punctual la intalnirea noastra de la pranz.
Intr-o zi cu 48 de ore as avea timp suficient sa-mi pun in ordine toate treburile de la birou si sa iau pranzul cu el, fara sa ne grabim.
Dupa-amiaza as avea ragaz si pentru o vizita facuta parintilor, caci stiu cata bucurie le aduc de fiecare data cand merg la ei! Mama m-ar rasfata cu prajiturile ei delicioase, tata mi-ar spune povesti amuzante si pentru cateva clipe as fi, din nou, copilul Andreea.
Ziua s-ar transforma in noapte usor, lasandu-ma sa-mi bucur privirea mai mult timp cu un apus perfect. Vantul s-ar juca in parul meu, iar ochii mei ar cauta pe cer primele stele, gandindu-ma ca am avut parte de inca o zi linistita, alaturi de oamenii dragi.
Noaptea toata i-as dedica-o tot lui, iubitului meu, bucurandu-ne ca avem mai mult timp pentru noi si iubirea noastra!

Dar ziua nu are 48 de ore si nu va avea vreodata! Poate 24 nu ne ajung, dar daca invatam sa ne organizam mai bine, vom avea timp pentru toate lucrurile importante. Trebuie sa fim punctuali mereu si sa ne coordonam mai bine. Iar un ceas bun este un ajutor de nadejde! Eu mi-am ales ceasul de dama de mai sus (cel argintiu) de pe site-ul WatchShop.ro, pentru ca au produse de calitate, 100% originale, gama este foarte diversificata, iar preturile sunt mult mai mici, fata de alte magazine.
De asemenea, exista posibilitatea de a plati in rate, fara dobanda, ceea ce mi se pare foarte avantajos.
Daca produsul nu vi se potriveste sau pur si simplu nu sunteti incantate de el, aveti la dispozitie 10 zile lucratoare, in care il puteti returna. Simplu, nu?!
Acum, sunt tare curioasa ce ati face voi, daca ziua ar avea 48 de ore?!

***Articol scris pentru Blog Spring Orkestra 2014,  Campania Watchshop: Masoara timpul primaverii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...