4 aprilie 2014

Periuta de dinti perfecta!

Folosesc de foarte multa vreme aceeasi periuta de dinti si vreau sa o schimb! Sper sa gasesc niste periute speciale, pe care sa le pot folosi mereu si sa fie de calitate. Mi-a zis un amic ca cea mai buna periuta de dinti electrica este cea pe care o are el. Mi-a aratat modelul si am inceput sa caut si eu pe net periute de dinti electrice, pe care sa le folosesc cu cap. O sa ma gandesc ce fel de periuta dinti electrica sa imi cumpar. Am incercat sa caut pe net ce fel de periute sunt la moda si am gasit o multime de idei si solutii. 
Vreau acum sa iau una cat mai repede, fiindca voi pleca la munte cu gasca si vreau sa fiu un exemplu pozitiv. Nu pot sa ies dimineata si sa ma spal pe dinti cu o periuta vai de mama ei! Vreau sa am una electrica cu care sa ma dau mare la ceilalti. Imi place sa ma laud mai ales atunci cand stiu ca am cu ce. De aceea o sa mai caut periuta de dinti electrica pret pe net, pana gasesc ceva care sa imi placa si ca model. Pana acum doar cateva modele de la Philips imi fac cu ochiul, dar o sa mai ma gandesc daca o sa cumpar de la ei. Tot de aici zicea si amicul meu ca si-a luat periuta de dinti electrica pe care o foloseste mereu cand are nevoie. El spune ca este foarte buna.
 
***Acest articol are scop publicitar si este un guest post

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...