2 aprilie 2014

DentFix Pro - aliatul unei danturi perfecte



Am avut mereu probleme cu dantura si mereu a trebuit sa merg la stomatolog pentru a-mi rezolva problemele. Nu imi place deloc sa merg la dentist si sa stau si cate 4 ore pe scaun cu gura cascata si sa aud pe fundal sunetul aparatului cu care se lucreaza! Dar asta este riscul meseriei si mereu trebuie sa fac tot posibilul pentru a imi mentine gura si dintii sanatosi. Am mers la clinica stomatologica Dentfix pentru a face si eu detartrajul dintilor. Am aflat de la un amic ca aici sunt cele mai bune preturi si am zis ca merita sa incerc. De ce sa nu scap odata pentru totdeauna de toate problemele?! Am investit o multime de bani pentru a-mi pune dintii la punct. O sa fac tot posibilul si voi indeparta toate cariile de pe dintii mei. Acum urmeaza sa ii si indrept, pentru a perfect. E cel mai bine ca am mers sa fac chirurgie stamatologica la Dentfix, fiindca cei de aici detin cele mai bune aparate si pot sa scap de toate problemele intr-un timp record. Sper sa imi revin repede si sa pot sa reiau activitatiile obisnuite pe care le fac zi de zi. Mie imi plac mult dulciurile dar trebuie sa renunt o perioada la ele, pana cand lucrarea de la dantura este perfecta. O sa ma rezum doar la ciorbe si alimente sanatoase, dar usoare, pentru a nu supune dantura la prea mult efort.

***Acest articol are scop publicitar si este un guest post

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...